Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy  „Sprzątaczka”w Samorządowym Żłobku w Starym Sączu

Dyrektor Samorządowego Żłobka w Starym Sączu ogłasza rekrutację na wolne stanowisko pracy „Sprzątaczki” w Samorządowym Żłobku w Starym Sączu.

Warunki zatrudnienia na stanowisku

  1. Miejsce wykonywania pracy: Samorządowy Żłobek w Starym Sączu, ul. Jagiellońska 16.
  2. Wymiar czasu pracy: 0,5 etatu.
  3. Ilość etatów: jeden
  4. Forma zatrudnienia: umowa o pracę.
  5. Planowany termin zatrudnienia: od 25 sierpnia 2025 r.

Wymagania niezbędne dla kandydata aplikującego na stanowisko Sprzątaczki.

  1. Obywatelstwo polskie, lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, i którzy posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
  2. Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
  3. Jest osobą, która nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nie widnieje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z ograniczonym dostępem.
  4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ofertowym stanowisku, w tym brak przeciwskazań do pracy na wysokości.
  5. Wykształcenie, co najmniej zawodowe.

Wymagania dodatkowe:

  1. sumienność i rzetelność w realizacji powierzonych zadań;
  2. umiejętność dobrej organizacji pracy;
  3. wysoka kultura osobista;
  4. umiejętność pracy w zespole;
  5. umiejętność pracy pod presją czasu i w stresie;
  6. aktualna książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych;
  7. mile widzialne doświadczenie w pracy ww. stanowisku.

Zakres wykonywanych obowiązków na stanowisku:

  1. sprzątanie, utrzymanie czystości i porządku w żłobku;
  2. przestrzeganie zasad higieniczno-sanitarnych, BHP i ppoż.;
  3. racjonalne wykorzystanie środków czystości oraz dezynfekcyjnych;
  4. wietrzenie sprzątanych pomieszczeń;
  5. czuwanie nad prawidłowym zabezpieczeniem okien, drzwi, wejść zewnętrznych do żłobka;
  6. dbanie o prawidłowe wyposażenie pomieszczeń sanitarnych w niezbędne środki czystości;
  7. przestrzeganie zasad współżycia społecznego;
  8. odpowiedzialność materialna za powierzone mienie;
  9. współpraca w grupie z pozostałym personelem w celu zapewnienia sprawnej organizacji pracy;
  10. wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora, wynikających z potrzeb żłobka.

Wymagane dokumenty od kandydatów na ww. stanowisku: 

  1. list motywacyjny wraz z klauzulą, czytelnie podpisany;
  2. życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej wraz
    z klauzulą, czytelnie podpisany;
  3. uwierzytelnione kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie oraz kwalifikacje;
  4. uwierzytelnione kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe i staż pracy;
  5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnej oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  6. oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz że, nie figuruje
    w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym;
  7. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku, w tym oświadczenie o braku występowania przeciwskazań do pracy na wysokości;
  8. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, a w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;
  9. oświadczenie dotyczące danych osobowych osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

Wszelkie dokumenty składane przez kandydata powinny być własnoręcznie podpisane,
a w przypadku złożenia kserokopii dokumentów powinny być one
potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

List motywacyjny, szczegółowe CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej, powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o  ochronie danych) (Dz. U. UE. L.2016.119/1), oraz zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135 ).”

Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty rekrutacyjne należy składać w terminie od dnia 28 lipca 2025 r. do dnia 6 sierpnia 2025 r. w formie papierowej w zaklejonej kopercie, z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko pracy Sprzątaczki w Samorządowym Żłobku w Starym Sączu” w siedzibie Urzędu Miejskiego w Starym Sączu – pok. nr 4 na parterze budynku w godzinach od 8.00 do 15.00 lub w formie elektronicznej opatrzone podpisem elektronicznym kwalifikowanym lub profilem zaufanym na adres e-mail:sekretariat@zlobek.starysacz.org.pl

Dokumenty, które wpłyną niekompletne lub po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Organizator naboru zastrzega sobie możliwość jego unieważnienia bez podania przyczyny.

Dyrektor

Samorządowego Żłobka

w Starym Sączu

mgr Katarzyna Stawiarska

Pliki do pobrania: