Oferty pracy

Dyrektor Samorządowego Żłobka w Starym Sączu ogłasza rekrutację na wolne stanowiska pracy w Samorządowym Żłobku w Starym Sączu oraz konkurs na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Głównego Księgowego w Samorządowym Żłobku
w Starym Sączu

Dyrektor Samorządowego Żłobka w Starym Sączu ogłasza rekrutację na wolne stanowiska pracy w Samorządowym Żłobku w Starym Sączu:

  1. Opiekun w żłobku – 5 stanowisk w wymiarze pełnego etatu, z czego minimum jedno stanowisko z dodatkowymi kwalifikacjami pielęgniarki lub położnej;
  2. Woźna – 1 stanowisko w wymiarze pełnego etatu;
  3. Sprzątaczka – 1 stanowisko w wymiarze 0,5 etatu.

Ponadto Dyrektor Samorządowego Żłobka w Starym Sączu ogłasza konkurs na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Głównego Księgowego w Samorządowym Żłobku
w Starym Sączu
w wymiarze 2/5 etatu.

Osoby zainteresowane zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami wybranych ofert pracy.


KLAUZULA INFORMACYJNA  – PROCES REKRUTACJI PRACOWNIKÓW

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 oraz art.14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), niniejszym informujemy, że:

  1. Administratorem pozyskiwanych danych osobowych jest Samorządowy Żłobek w Starym Sączu reprezentowany przez Dyrektora  Żłobka adres siedziby: ul. Jagiellońska 16, 33-340 Stary Sącz.
  2. Z administratorem – Dyrektorem Żłobka można się skontaktować za pomocą: elektronicznie email: dyrektor@zlobek.starysacz.org.pl, telefonicznie: 18 449 77 34, pisemnie na adres siedziby  administratora.
  3. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych możliwy jest kontakt z inspektorem ochrony danych  kontakt email: iod@starysacz.um.gov.pl; pisemnie na podany w pkt 1 adres, telefonicznie: 786 917 353
  4. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu:
  5. przeprowadzenia rekrutacji w związku z zatrudnieniem w oparciu o umowę o pracę – na podstawie uprawnienia wynikającego z art. 221 §1 Kodeksu pracy, ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi do lat,   art. 6 ust. 1 lit. c) RODO oraz w związku z przetwarzaniem innych danych niż wskazane w art. 221 §1 Kodeksu pracy, tj. danych przesłanych w CV oraz dokumentach aplikacyjnych,  na podstawie Pana/Pani zgody na przetwarzanie innych danych osobowych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;
  6. przeprowadzenia procesu rekrutacji w związku z zatrudnieniem w oparciu o umowę – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy;
  7. realizacji obowiązku prawnego ciążącego na pracodawcy na podstawie art.21 ust.1 ustawy
    z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom  przestępczością na tle seksualnym
    i ochronie małoletnich,  art. 6 ust. 1 lit. c) RODO
  8. realizacji uzasadnionego interesu administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności
    i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO;
  9. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
  10. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do zakończenia rekrutacji.
  11. Dane osobowe niepozyskane bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą wymienione
    w  art.21 ust.1 ustawy z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom  przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich pochodzą z rejestrów prowadzonych pod nadzorem władz publicznych. Rejestr Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym składa się z Rejestru publicznego, Rejestru z dostępem ograniczonym i Rejestru osób, w stosunku do których Państwowa Komisja do spraw wyjaśniania przypadków czynności skierowanych przeciwko wolności seksualnej i obyczajności wobec małoletniego poniżej lat 15, wydała postanowienie o wpisie w Rejestrze (Rejestr Państwowej Komisji). Dostęp do Rejestru publicznego i Rejestru Państwowej Komisji jest nieograniczony.
  12. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich ani do organizacji międzynarodowych.
  13. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych, w tym żądania kopii danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych – na zasadach określonych w przepisach RODO.
  14. W takim zakresie, w jakim przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, posiada Pan/Pani prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;
  15. Posiada Pan/Pani prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w sytuacjach i na warunkach określonych przepisami.
  16. Posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych  gdy uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne obowiązujące przepisy, dotyczące przetwarzania danych osobowych.
  17. Administrator informuje o sprostowaniu lub usunięciu lub ograniczeniu przetwarzania każdego odbiorcę, któremu ujawniono dane osobowe.
  18. Podanie danych osobowych, których możemy żądać od Pani/Pana na podstawie wymogów ustawowych jest obligatoryjne. W pozostałych przypadkach podanie danych osobowych jest dobrowolne.
  19. Pana/Pani dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.